Help onze kwaliteit verbeteren
18/11/2020We werken aan onze kwaliteit en betere bereikbaarheid. Uw ervaringen kunt u hier delen in deze korte online enquete. We waarderen het als u deze zou invullen.
Langzaam aan daalt het stof van de nieuwbouw en praktijkverhuizing een beetje neer. Hoewel de COVID-crisis de omstandigheden geregeld nog complex maakt, komt er toch wat rust, routine en cadans in onze praktijkvoering.
We werken nu aan verbetering van de kwaliteit en bereikbaarheid. Mede door de besmettingsrisico's bij de Corona-pandemie is het zo dat je niet meer even makkelijk de praktijk binnenwandelt om zaken te regelen. De telefoondruk van onze praktijk is daardoor behoorlijk toegenomen dit jaar. De wachttijden zijn ons niet ontgaan en daarom is de afgelopen maand de assistentie in onze praktijk met 15 uur per week uitgebreid en motiveren we mensen volop om ook gebruik te maken van onze digitale mogelijkheden voor contact met de praktijk (website, email, MijnGezondheid.Net). Graag vernemen we uw ervaringen om de kwaliteit van onze praktijk verder te versterken. Wilt u misschien helpen door deze enquete in te vullen?